Copilaria este lumea tuturor posiblitatilor,trebuie doar sa-ti imaginezi...

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Suntem Nascuti Pentru Dragoste. Ea Este Principiul Fundamental Al Existentei Si Unicul Ei Scop......


Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva minute de catre oameni pe care nici nu ii cunosti asa de bine...
Am invatat ca in viata nu conteaza ce ai ,ci pe cine ai...
Am invatat ca in viata poti sa ai tot ce-ti doresti daca sti ce sa-ti alegi....

Am invatat ca dragostea ... n-o poti atinge ... poti doar sorbi din dulceata ei...
Am invatat ca a iubi nu inseamna a ne privi unul pe celalalt, ci a privi amandoi in aceeasi directie...
Am invatat ca dragostea este abilitatea de a merge prin conflicte ImPrEuNa...

Am invatat ca dragostea consta in dorina de
a da ce este al tau altuia si de a simti fericirea lui ca si cum ar fi a ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu