Copilaria este lumea tuturor posiblitatilor,trebuie doar sa-ti imaginezi...

luni, 19 ianuarie 2009

Daca......5 din 10....


Daca ma iubeai .....acu erai in fata usii mele,imi f**eai 2 palme("k sa ma maturizez"),imi dadeai un trandafir alb,ma pupai cu ardoare(indarjire) si-mi spuneai "-Ba,proasto,sunt aici pt k mi-e dor de tine si pt k te iubesc" .
Daca ma iubeai ... buzele noastre erau pecetluite.Daca ma iubeai...nu-ti pasa de nimic decat de noi doi.Daca ma iubeai ... veneai la captul lumii sa ma vezi.Daca ma iubeai...te credeam.Daca ma iubeai...credeai in noi doi.Daca ma iubeai...credeai ca tot universul se invarte in jurul nostru.Daca ma iubeai...faceai orice pentru ca noi doi sa fim intotdeauna impreuna.Daca ma iubeai faceai tot posibilul prin fapte si nu doare vorbe sa imi demonstrezi dragostea.Daca ma iubeai simteai nevoia mea de te avea intotdeauna langa mine.Daca ma iubeai... nu acceptai nimic care ne-ar putea afecta relatia.Daca ma iubeai...stiai cand sa faci cum zic eu si cand sa gandesti matur;).Daca ma iubeai...5 din 10 trebuia sa le sti si nu sa ti le spun.Daca ma iubeai...nu imi dadeai niciodata drumul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu