Copilaria este lumea tuturor posiblitatilor,trebuie doar sa-ti imaginezi...

marți, 25 mai 2010


Te-ai simtit vreodata complet singur intr-o multime de oameni?Te-ai simtit vreodata ca picat din luna,fara nici un viitor,fara nici o speranta,fara nici o putere...Ai simtit vreodata ca te-ai daruit intru totul si dintr-o data fara sa realizezi cand si cum ai fost dezbracat.....ai fost lasat gol pusca,ai simtit vreodata k tot viitorul tau a fost lasat in urma?Nu am crezut niciodata ca poti plange atat de tare fara lacrimi.Nu am crezut niciodata ca un om poate fi atat de naiv sau un altul atat de hain.Atunci cand te simti mai sigur pe tine,atunci poti claca.Dragostea te ridica pe cele mai inalte culmi si apoi te arunca in cele mai adanci prapastii.
De cateva zile visez in fiecare noapte acelasi delfin jucaus si plin de viata care dintr-o data e injunghiat,iar sangele de un rosu aprins ii curge siroaie...ma trezesc inspaimantata si vreau sa adorm din nou,dar nu pot...De asemenea am mai visat si niste pisici foarte rele(nu am nimic cu pisicile).M-am uitat in dictionarul de vise sa vad ce inseamna acel delfin si nu mi-am inchipuit k pot fi atat de veridice informatiile din acel dictionar:
DELFIN: necesitatea de a fi, înainte de toate, prieten cu persoana iubita, transformând relatia sentimentala într-una rationala; buna comunicare, întelegere, prietenie, afectiune, exprimare libera a emotiilor si sentimentelor.
PISICA: pisica este manifestarea partii feminine din tine. Daca pisica este agresiva iti lipseste duiosie, blandetea, afectiunea si grija fata de ceilalti. Pisica e semn de tristete, de delasare, nesansa. Ai incredere in intuitia si sentimentele tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu