Copilaria este lumea tuturor posiblitatilor,trebuie doar sa-ti imaginezi...

vineri, 20 februarie 2009

sarutul si privirea ,sufletul si iubirea ta...










strop de amor,picatura de speranta (ca vom fi intotdeauna impreuna,ca nu ne vom certa din nimic si ca ma vei iubi la fel sau poate chiar mai mult,sper, .....cat timp ne va permite viata),trandafir alb,pupic suav (unul sau mai multi………….,dragostea nu se masoara in pupici si in nimic altceva,poate se masoara tot in dragoste,dragostea este neconditionata,ea nu asteapta nimic in schimb,doar ca de cele mai multe ori………..faptele vorbesc si vorbesc mult:P),dor nebun(ori de cate ori nu imi esti alaturi si imi doresc atat de tare sa te strang in brate incat imi vine sa te scot din vise si sa te imbratisez:D),dragoste naiva,puerila,candida,nevinovata, clipele de copilarie,focul aprins din inima mea,hormonii rastalmaciti,gandurile pierdute la tine,asteptarea indarjita,sarea si piperul,linistea si zbuciumul,calmul si echilibrul,toate acestea doar tu mi le oferi.Nu stiu daca stiu ce e iubirea,nu stiu cate lucruri stiu,un singur lucru stiu ca oricare ar fi denumirea lui,acest sentiment care il port acu pentru tine este unul foarte frumos si .....

TE IUBESC!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu