Copilaria este lumea tuturor posiblitatilor,trebuie doar sa-ti imaginezi...

joi, 2 octombrie 2008

IT'S BETTER TO BE HATED FOR WHAT YOU ARE ,THAN TO BE LOVED FOR WHAT YOU ARE NOT

Incerc sa ascund calvarul ce-l numesc depresie
Si zambesc fals doar pentru buna impresie

Sunt cum sunt...stiu...altfel n-am cum sa fiu
Iti cer...rabdare...spunandu-ti ca ma doare...
Lacrima mea ascunde mii de vorbe seci
Timpul s-a tranformat in minute reci
Sperante ideale si vise s-au consumat
In false idealuri s-au transformat
Eu am crezut in tine,tu ai facut doar ce ai vrut
Si poate ai tinut la mine da sa-mi arati n-ai stiut
M-ai ranit de-atatea ori parca nici nu existam
Poate nu-mi pasa daca nu te iubeam
Am devenit peste noapte 2 straini
Acum te porti mai rau cu mine decat cu niste straini
Si-as fi vrut sa nu te indepartezi...
Sa imi spui orice in mine sa crezi
Da' tu esti indiferent se pare ca ai uitat
Toate clipele frumoase care ne-au legat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu